Saturday, July 16, 2011

Teknik bersetubuh????


Lol...tergelak sembor2 la ezay mase check keyword kat nuffnang
ni haaa sape cari kat sini..cer ngaku cepat!!!!
sape ngaku dapat hadiah...ROTFL
 ingat ezay ni dah kahwin ke??
ingat blog ezay ni blog teknik2 segala ke..bhahaha

Lagi satu banyak tanya pasal ipad2
hahahaha..tuan blog ni pun tak pakai-pakai lagi Ipad2

Ni lah sebab tak pandai main SEO..haha


sekian dari ezay...
entri pendek2 je sejak malas ni...haha

12 comments:

Nasriq said...

aku aku aku ngaku aku yang cari... dapat hadiah ipad ke? hoho...

GR said...

hahaha, keyword terbaik

Mohd Khairi Khadzir said...

haha.. sape la yg cri agknye tu..hahaha

ZWAN SABRI said...

Confirm org yang cari tu org yg baru nak kawen.. So dia nk dptkan tips2 mlm pertama la tuu.. HEHE

MySuaraBlog: Lelaki Gemuk Sperma Sikit

zati embong said...

baru nk terkejut td,ingtkan ezay bt entry psal 2.huhu

i am S!L4H.. said...

hakhak. x leh bla btol.

muhamad hanif said...

AHHAHAHAAH,

teruk betul..tapi, kalau ada apa salahnya.

yea tak ?

SyUhAdA said...

hoho..

kim heeruul said...

perhh..mesti org tu baru nikah.hhaha..
layout baru nice la..

Cik TeN10 said...

ahahaha... kelakar je.. :D

Suhami Ahmad said...

ades...pitam 44 hari

MIMIE AIZA said...

habislah kene band blog ni. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...