Showing posts with label semak online keputusan SPM. Show all posts
Showing posts with label semak online keputusan SPM. Show all posts

Tuesday, March 22, 2011

Semakan Keputusan SPM 2010 online 23 Mac 2011

Keputusan SPM 2010 bakal keluar pada tanggal 23 Mac 2011
mungkin aku antara orang yang terlambat dah tahu tarikh ini =D
sekarang calon2 SPM 2010 dapat semak keputusan SPM 2010 online
buat pertama kalinya mereka dah boleh semak online..tak macam dulu
jeles lah jugak tapi nanti kene ambik jugak slip keputusan tu 
mungkin kemudahan disediakan pada yang tak dapat datang
tapi lagi relevan kalau pergi sendiri ambik keputusan..baru cuak.

mesti cuak kan nak tau keputusan SPM ni
Laman web semakan keputusan SPM 2010 online tidak ketahui lagi
mungkin jugak laman web dari kerajaan yang sudah ada
bukan itu sahaja mereka juga boleh semak keputusan SPM 2010
dengan bantuan Khidmat Pesanan Ringkas (SMS)  
lagi senang pada sapa2 yang takde internet kat umah
semua di hujung jari dan tetikus anda..

Jadi 3 cara calon-calon SPM 2010 boleh semak keputusan SPM anda:
1) Dengan hadirkan diri ke sekolah/pusat untuk mengambil keputusan anda

2) Semakan Keputusan SPM 2010 online pada 23 Mac 2011
*laman web belum diketahui

3) Semakan Keputusan SPM 2010 melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS)
*cara menyemak keputusan spm melalui sms
SPM SEMAK <Nombor KP> <Nombor Giliran> dan hantar ke 15888
 
Kita doakan semua yang terbaik untuk mereka ni..
termasuk adik gurl ezay..moga2 dapat keputusan cemerlang
bukan sahaja cemerlang di dunia tapi juga di akhirat..
InshaAllah

Cool je..anda mesti boleh..papoy cakap boleh
GOOD LUCK FOR YOU AND MY LIL SISTER
  pssss: suka tengok citer Despicable Me ni..hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...