Friday, January 28, 2011

1ST B.E. dari nuffnang!!!

Pas balik solat Jumaat tadi..singgah on9 jap lab kat masjid
godek2 web nuffnang..
terkejut nasib baek tak tergolek sebab dapat BE 
BE 1st untuk blog aku ni..
tak percaya rasa..haha
bagi otai2 blogger mesti dah selalu dapat
bagi aku ni kali pertama dapat so memang hargai sangat2
lagipun dah 3 bulan usia blog aku ni..

jadi skang masa untuk blogwalking..hehe
bukan senang nak dapat BE ni
tak duga pun dapat..
patut la iklan TV tu dari pagi tadi duk joget2 kat situ







34 comments:

sayasayangkamuhamim (: said...

tahniah wey ! aku hit nuff ang ! (:

Ezay Hadry said...

siti: thanks..dapat jugak akhirnya

hawiz said...

tahniah beb..!!

Ezay Hadry said...

maseh2 hawiz..

Miss dorayAki said...

tahniah!

Fieda said...

bestnyer...dpt byk ke...?akak bru lgi dlm bidang ni..nk tanya stu klik dpt byk mane?sy bdk bru bljar.tlg ajar ye...hehehe

Ezay Hadry said...

thank you miss dorayaki

Zur@ZaRi said...

tahniah dear=)) baru 3 bulan da meraser ader BE yer=))

Ezay Hadry said...

fieda: tak tahu lagi..die tak tuka metered lagi..ntah la satu klik tu dpt berapa..hurmm nak ajar tp pandai sket2 je..

Ezay Hadry said...

zur@zari: thank u

ashraf said...

aku pun baru dapat skali je :(

Encik MamaT said...

tahniah.. nti masyukkk jangan lupa buat kenduri weh.. hehe

Ezay Hadry said...

ashraf: tkpe, try lagi..same2 jom!

Ezay Hadry said...

encik mamat: t kasih..hehehe

Pendapat Syah said...

BE jd pembakar smgat utk berblog

Ezay Hadry said...

syah: btul tu

nida husna said...

tahiah2 :)

DiaUmaiNiNaz said...

salam singgah..tahniah ttg BE tu..nk tlg klik2 tak muncul la plak..heee next time lah..gud luck n heppi blogging..

aNnE said...

tahniah :)

gnesop.com said...

tahniah..
harap terus mendapat BE:)

FariehanIbrahim [LBC] said...

waahhh, thniah2!
moga lpas nie dpt lbih ag er. =)

Ezay Hadry said...

nida husna: sama2

Ezay Hadry said...

DiaUmaiNiNaz, anne: sama2..dh tkde dh

Ezay Hadry said...

gnesop.com, FariehanIbrahim [LBC]: yup..moga2 dpt lagi..sekejap je tadi

Wansteddy Tales said...

Sanagt besh Ezay. Sabar itu separuh daripada kunjungan rezeki :3 hakak pun dah lama berblog bernuff sekitar 3bulan ini barulah BE sentiasa bertapak dlm blog, insya'allah dan mudah2an sentiasa ada. Tp income belum bnyk. blm penah capai ratus2 lagi :3

alisha said...

congrates !

http://kotakkosong-aina.blogspot.com/2011/01/awak-tolong-lah-saya-eyh.html

Ezay Hadry said...

kak wan: aha mmg kene sabar....pasni mmg nak lagi sebab sikit je dpt td

Ezay Hadry said...

alisha: thank u

~♥ Mawar ♥~ said...

setaun dgn belog tak penah dapat pon. sobb sobb..

Ezay Hadry said...

mawar: takpe..kene rajin n aktif sket je pasti boleh

Encik Tikus said...

teruskan berblogging okey, jadikan menulis sebagai hobi =)

Inspirationalefeks said...

tahniah bro! tingkat usaha :)

Ezay Hadry said...

encik tikus: yup2 thanks ye
inspirationalefeks: same2..

Pakcoh said...

Aku belom sebulan lagi.. so, aku akan sabaq cam hang jugak.. Hidup nuffnuff

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...