Friday, August 19, 2011

Demam kah??


Sakit kepala!! rasa nak terbelah dua macam gambar atas ni boleyy??

bantuan google

Mak ezay buat camtu lagi tau kat anak ke 3 dia ni
bukan bongsu jer tau :P *sila2 jeles*
*ok, tipu 
Sakit kepala berdenyut2 ni sebab apakah?
Adakah disebabkan kueh2 faveret di bulan puasa??


atau sebab semalam rasa biskut raya mak, siblings buatt??
*bukan rasa dah tu, habis separuh stok untuk raya*

teetttt!! masa tamat..jawapan nya sebab tak cukup tidur, tak cukup rehat
*perghhh statement retis nokk!!*
*sile jangan muntah sekarang sebab puasa*

Mintak maaf yer sebab nak rehat dulu 2-3 hari ni
nanti akan ku ziarah blog korang dan balas komen :)

selamat hari jumaat
kalau cik Katy Perry cakap TGIF!! TGIF!!

24 comments:

Anisa Hang Tuah said...

selamat berehat :)

ArulchelseA said...

makan la penadol.. kih kih kih

Prince Halilintar said...

pastikan dpt rehat dan tido yg cukup ezay..apepon prince doakan semoga ezay cepat sembuh semula dan dpt jalani ibadah puasa dgn sempurna..

khaifaiz said...

semoga cepat sembuh... nanti dah sembuh boleh taram kuih raya lagi.. heheh

Muhayat Ajwad said...

hahahah statement retis tu. keh3

kim heeruul said...

konon tak cukup rehat la..haha
jumpa DR bro..

Opah Kentang said...

semoga cepat sembuh tau ezay :)

dah nak raya nie :)

Lea IsNaw! said...

rehat dulu ye ezay

malam ni sambung makan kueh raya lagi

hehehe

Hans said...

moga cepat sembuh

i am S!L4H.. said...

yeke.. yeke..
ke sebab banyak sgt makan kue, kue raye, kue tokyo, jakarta dan termasuklah kue teaw. hahahaha

*larikkkkkkkkkkkk

Miz Novexx said...

mak memang penyayang kan???
semoga cepat sembuh ezay,
and jangan lupa makang ubat
(^__^)V

Fathiah Hamim said...

rehat banyak2 yea.

Tukang Karut said...

aku tau kenapa... sebab nak kahwin kan kan kna?

zati embong said...

ezay bt apa smpai x ckup rehat ni?

ILA HonEyBuNNy said...

salam jumaat...

ha..berehat la..kalau xckop rehat memang la sakit kepala..kesihatan perlu di utamakan..hehe

Far8 budak baik said...

klo pening..
hantuk je pale tu
kat dinding byk kali..
hahahahaha =p

Saiazuan said...

hoho smoga cpt smbuh

muhamad hanif said...

ni mesti kes Online smpai lebam..


dah dah, pergi rehat sana..


lalalalallallaa.

Faraa Eiman's said...

haha , take care !

Shamsuddin Amin said...

rehat cukup2 k,,,,^^

bunga said...

rehat lek lok..tapi muntah xsengaja xpe kan..kan..hahaha..

azi nur said...

sedapnye dudoll... get well soon! :)

Suhami Ahmad said...

retis tu apa? huhu

Bidadari Syurga said...

demam.... hurmmm lagi nak tgk pc...? aduhhh sabar ajalah.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...