Saturday, December 4, 2010

1st Award dari Kimicnol

Terima kasih yer kimicnol atas Coolest Blogger Awards
1st time ni dapat..dapat pun secara tiba2..maksud aku dapat masa aku tak reti nak buat apa2
 mintak tolong kawan blogger lain untuk setel masalah sikit
 jawab soalan dulu ye

1) -ape benda paling cool dalam hidup kowang??
urmm entahlah banyak kot cool dalam hidup aku..paling cool bila aku join contest dan dapat hadiah..puas hati sebab atas usaha kita sendiri dan yang penting tak keluar duit pun =)..Alhamdulilah..Hadiah paling cool dapat voucher Wardrobe RM700, voucher TV Cabinet RM600 dari Legend Kitchen dan RM200 cash dari Sabah Tea..dah try banyak contest nak menang Ipad dengan Iphone..tapi yang dapat hanyalah Casing semata2...hahahaha

2) -siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??
 hehe soalan ni best..jawapan aku yang terfikir sekarang selain daripada parents aku ialah madam aku sendiri..Puan Ayu Rafikah..sebab nya madam lah yang memperkenalkan aku dalam contest2 FB, majalah ni..hehe thanks madam..madam selalu menang hadiah besar2, ezay menang hadiah kecik2 je...jeles..haha

so skang nak tag 3 orang
mekya
adibah
kery



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...