Wednesday, September 28, 2011

wordless wednesday #8 Ustaz Azhar Idrus di uiam

Picture courtesy from FB Ma'ruf Club UIAM
p/s: Sesiapa stay kat area Gombak atau berdekatan jemput datang!!
ezay dok dapat pergi sebab minggu ni kelik Ganu, kazen kahwin =(

25 comments:

Tukang Karut said...

ok... dkt umah aku dah tu...

zati embong said...

ala ustaz azhar mari kl,dia pulak balik ganu.haha

Lea Isnawi said...

betul2..setuju dgn jat

hehe

kim heeruul said...

gua stay PJ la..
hope lu pi la..

IMANSHAH said...

suka ngan ceramah ustaz ni

Novelgurl said...

aloo..jauhnya

Prince Halilintar said...

klu kat uitm mmg konfem aku nk gi dgr ceramah die..

khaifaiz said...

ruginyer... suruhlah kezen hang tangguh dulu nak kawen... heheh

ILA HonEyBuNNy said...

bagus2....promote nampak....hehe....;)

Suhami Ahmad said...

atok pun jauh....

p/s : santek design umah ni....

dill said...

wuu~

ustaz :)

dill.

delarocha said...

uztaz ni cool

chemay said...

suka dengar ceramah uztaz nie kat youtube
:)

Bidadari Syurga said...

belum pernah dgr lagi... kirim salam sama kezen kamu... semoga bahagia kekal hingga ke akhir hayat

teha said...

siyes suke uztz nie !

Asrul "iLham" Sany said...

am proud

:D

apik pehe said...

huhuhu..suke jugak

Caythrine Amanda said...

Hye dik! Myepi jek...siht?

Ummi Dania Yasmine said...

lamanya wordless wednesday ni izzil...today is tuesday :-) busy eh nak update?

L said...

jauhnyer... huihu

jom baca kejap..=0
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

Cik TeN10 said...

suke sgt dgr ceramah2 dia kt youtube.. mula-mula dulu tak bpe nk faham sgt so encik bf jd mangsa nk kena translate.. skrg ni dh faham dah.. kelakar tp berisi !! tringin jugak nk dgr ceramah dia scra life..

L said...

mmg besh ustaz nieh..=)
jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

azi nur said...

ustat kegemarann rameii..hehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...