Saturday, December 4, 2010

1st Award dari Kimicnol

Terima kasih yer kimicnol atas Coolest Blogger Awards
1st time ni dapat..dapat pun secara tiba2..maksud aku dapat masa aku tak reti nak buat apa2
 mintak tolong kawan blogger lain untuk setel masalah sikit
 jawab soalan dulu ye

1) -ape benda paling cool dalam hidup kowang??
urmm entahlah banyak kot cool dalam hidup aku..paling cool bila aku join contest dan dapat hadiah..puas hati sebab atas usaha kita sendiri dan yang penting tak keluar duit pun =)..Alhamdulilah..Hadiah paling cool dapat voucher Wardrobe RM700, voucher TV Cabinet RM600 dari Legend Kitchen dan RM200 cash dari Sabah Tea..dah try banyak contest nak menang Ipad dengan Iphone..tapi yang dapat hanyalah Casing semata2...hahahaha

2) -siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??
 hehe soalan ni best..jawapan aku yang terfikir sekarang selain daripada parents aku ialah madam aku sendiri..Puan Ayu Rafikah..sebab nya madam lah yang memperkenalkan aku dalam contest2 FB, majalah ni..hehe thanks madam..madam selalu menang hadiah besar2, ezay menang hadiah kecik2 je...jeles..haha

so skang nak tag 3 orang
mekya
adibah
kery



Wednesday, December 1, 2010

Nama Kami Pelik Cikit Jek

Tertarik dengan satu nama group ni 'Nama Kami Pelik Cikit Jek' dalam FB
bile ternampak group ni..terus aku like dan terus aku komen dan tanya pendapat orang
hahaha..ramai jugak fans dalam situ nama pelik2..ade link kat bawah ni

http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=119355921414703

kat sini ada salah satu perbincangan dalam group itu..aku print screen salah satu yang aku pun terlibat
ramai jugak nama pelik2 dalam group itu..kalau nama anda dalam kategori pelik juga bolehla join group tu..baik member2 nya..salah sorang dari ahli group tu nama nya Rahmat Ilahi..Pelik sikit tapi bagus sangat dengan nama camtu...

jom click!! bukan virus!!New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199! #AANZ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...